and it takes an I to complete this riddle. So let us hold fast to saying the same thing.

11.16.2009

It's the end of torture week hooray!

Finally, the exams are over. :) =D ;P
(^^,)

I couldn't stop smiling while answering the final question paper this morning. Not that it was SUPER easy or because I know the answers to all the questions. No no no. 
The reason being that it's THE END of 2 weeks of torture. I had this sick feeling in my stomach, more like a voice groaning, telling me to go the toilet. I didn't eat nor drink a single thing this morning. Tak sempat sumbat ape2 dalam mulut sebab excited sangat nak habiskan exam, so sanggup tu tak makan breakfast. Oh God, the urge was unbearable. Dah la kain baju kurung basah hujan lebat 10 minit before masuk dewan. Nasib baik pakai crocs. Hehe.. Jalan je mesti ade je bunyi keluar dari kasut. Kerok kerok. haha. Good thing I tanggalkan kasut and let out that foul smell. No lah. where got foul smell? Bau lux okay? :)
Then i laughed at the sight of my wrinkled jari kaki. hihi. Jarang tengok toes kecut.

i ignored the urge and continue writing as cepat as possible. Harap2 balik nanti tak kena buasir. hah. Fortunately, after 5 minutes, the feeling's gone. S***. Asal last question takde appendix?? lampiran la tu. Oleh itu, dengan excitednya I angkat tangan, asking for the last missing appendix. 


After 3 minutes waiting for the kakak to bring the appendix....

Kakak: Dik, yang lampiran last tu semua orang tak dapat.
Desperate me: So soklan ni takyah jawab la? (dalam kepala otak: cane nak jawab soklan lampiran pun takde??Soklan tu kan must refer to the lampiran; which should be provided together with the question paper, along with the rest of the lampirans!!)
Kakak: Tak yah kot. Maybe soklan tu soklan bonus. 
Desperate me: Seriously?? :) okay takpe lah. thank you. :D (rasa cam nak peluk je kakak tu)

Bahagianya hidup. Haha. That question alone costs 8 marks tau tak. Huh. Salah Cik Aida lah, not us. Sape suruh tak double check kertas soklan? kan kan kan?? Even the answer scheme she gave us pon banyak technical errors and missing informations. Ape2 pun, thanks Cik Aida sebab membuatkan kami semua tak payah memerah otak untuk menjawab soalan last tuh. yay. :)

I felt like screaming je in the exam hall after the invigilator announced that we all can go out, silently, sebab ada lagi those yang tengah jawab soalan. wth who cares? Semua keluar dari hall macam lembu keluar dari reban. wait, lembu ada reban kah? eh, ayam. Anyways, let's put on those dancing shoes and dance! wee.. Ahh.. I had to go back to college by myself, due to everyone makan kat Rumah U. I ade suruh kak ain amek kan nasik ayam for lunch. Ye, nasik ayam hari Isnin je yg best. Hari-hari laen, hampeh. Makan tohu besar gedabak and togeh keras tak masak. Mana la i nak gemok. Ikan sardin pun tak lalu. Imagine, eating that with plain rice. hello?? I paid the college a fairly large amount of money/fees for the food alone, so please do us some justice here. Mane pergi duit yuran yg i bayar mahal2?? :S

Therefore, let us all throw our books away and keep ourselves busy for 5weeks. Okay saya mahu tidur sekarang kerana di luar sudah hujan dan katil sedang menanti.. ;P


No comments: