and it takes an I to complete this riddle. So let us hold fast to saying the same thing.

11.18.2009

rasa macam nak cabut kolej





I can't wait to go back home!! In 2 days time I'll be in my dad's car, looking out from my window, waving goodbye to my college that has been serving me nothing but bad food. I can't help but feel like a prisoner here, even when there's nothing to do but goyang kaki peluk soft toy baru and watch Grey's Anatomy. Redaksi punya pasal, i terpaksa korbankan 4 days of my 5 weeks holiday. 4 days sahaja ya? takde extend2. Rindu pada rumah.

Disebabkan terlalu rajin, i pasang wallpaper baru on my study desk wall. Haha. I had TO DO something that requires me getting out of my lazy chair.




ye saya tahu dinding bilik saya amat hodoh. but at least I've got Kakashi around looking down on me. That would distract me from looking straight at my ugly walls when I berangan takde keje nak buat. I placed my new pink baby whale on my laptop on purpose, for obvious reason, nak bagi nampak comel. :)


And this is us penghuni bilik B206, kolej Kediaman Pertama (ASTAR); Kak Ain, Billie and moi.




This one was taken sebaik sahaja Kak Ain habis paper petang tadi. Excited sungguh. Kami pun tumpang excited. hehe. 
The best prop ever, BUNNY EARS! Sangat suka ini prop. Taknak bagi pinjam to anyone. :O
Kesian Billie kena hujan. Sorry Billie mane aku tau ko pun nak prop telinga? hehe. Lain kali duk tepi.





Muka goofy Billie.hehe. Kepala I memang sesuai pakai prop telinga. :P Eh, ada daun atas kepala Kak Ain. :D



Pening kepala tengok gambar ni.



Tak sempat nak blow a kiss :(





Facial expression kak ain melambangkan betapa excitednya die nak balik rumah.hehe. 
That's the end of our photoshoot. Next sem amek lagi!!


3 comments:

Billie S. said...

pikce2 yg comey!!!
ngaa~~

Myra Z.A said...

hye myra.found yours.haha.happy holidayy.

Amirah S said...

lamenye baru jumpa. ape la u ;D